Ny skribent på Nolog

08 mars 2009 at 0:44 2 kommentarer

Hej!

Jag heter Johan Wigmo och är Nologs nya bloggare. Jag bor just nu i Göteborg och är, förhoppningsvis,  inne på mitt sista år med högskolestudier. Vill ni veta mer om vem jag är så läs här.

Här på Nolog Blogg kommer jag att skriva om vad anonymitet innebär, främst riktat mot Internet, ur en neutral synvinkel. Jag ska försöka bevaka vad medier skriver om anonymitet och lämna diskussionen åt er. Självklart kommer ni också kunna följa vad som händer hos Nolog, som till exempel nya produkter och erbjudanden.

Kontakt med mig sker förslagsvis genom en kommentar här på bloggen, eller via mail (kommer snart). Är det någon nyhet/artikel som jag missat? Är det något speciellt ämne som jag borde ta upp? Tipsa mig gärna och kom med input!

Hälsningar

Johan

Entry filed under: Nolog.

Pirate Bay-rättegången – vad tycker du? Nolog i Läsarnas Fria Tidning

2 kommentarer Add your own

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Följ Nolog på:

RSS Nolog på Bloggy

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

