Kommentarer om Ipred

25 mars 2009 at 13:02 2 kommentarer

Kommentar på en artikeln från Aftonbladet:

Jag har sagt det förut… jag fildelar inte, vet inte hur man gör, och har inget behov, men nu tänker jag ta mig sjutton betala en 50-lapp och använda Ipredator-tjänsten åtminstone en gång, som en ren protesthandling emot IPRED lagen och mot de som försöker inskränka vår frihet.

Entry filed under: Mediabevakning. Tags: , .

Sveriges Riksinternet Vad är Ipred?

2 kommentarer Add your own

  • 1. massaka  |  25 mars 2009 kl. 16:12

    Skulle vägra betala pengar för en tjänst för att dölja mitt ip, finns redan idag andra sett att göra det på

  • 2. Johan  |  26 mars 2009 kl. 16:02

    På vilka andra sätt (tjänster/funktioner) tänker du på?

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Följ Nolog på:

RSS Nolog på Bloggy

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

