Tillbakablick – Vecka 12

23 mars 2009 at 8:00 1 kommentar

Under veckan har det varit lite dålig aktivitet här på bloggen, och det är mitt fel. Jag blev sjuk, men nu är jag återställd och ska vara fit for fight igen.

Nolog utvecklar just nu sin produktlinje och hoppas på att kunna presentera den så snart som möjligt. Bloggen är också på gång att flyttas till Nologs webbplats, så att utseendet blir lite mer enhetligt.

Under veckan har jag främst pratat om fildelningsverktyget OneSwarm. Jag gav mig också på att försöka förklara FRA och spaningslagen lite lätt. Annars har det varit ganska lugnt på mediafronten. Ett tips är att titta in på Opassande eller Piratpartiets blogg. De håller sig uppdaterade om det mesta som händer på Internet, ur en lite mer politisk synvinkel.

Återigen, kommentera gärna det jag skriver och kom med förslag på vad ni vill läsa här. Vad ni vill att jag ska ta upp.

Följ Nolog på Bloggy och Facebook!

Entry filed under: Tillbakablickar. Tags: , , , , , .

Google följer dig Cybernormer

1 kommentar Add your own

  • 1. Felicitas  |  05 januari 2018 kl. 3:11

    You actually make it seem so easy together with your presentation however I in finding this matter to be actually one thing which I feel
    I would never understand. It seems too complex
    and very vast for me. I’m having a look ahead in your
    subsequent post, I will attempt to get the grasp of it!

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Följ Nolog på:

RSS Nolog på Bloggy

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.